عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



برخي از امكانات و كدها وجود دارند كه هنگام  اضافه شدن به وبلاگ شما با هر موضوعي براي بازديدكنندگان جالب ، مفيد و يا سرگرم كننده است .
 پيشترها كدهايي در اين وبلاگ ارايه شد كه هر كدام در نوع خود براي شما عزيزان جالب بودند و بسياري هم از آن در وبلاگ خود استفاده نموديد تا بازديدكنندگانتان هم از آن استفاده كنند.
 در ادامه ي ارايه ي كدهاي سرگرم كننده در اينجا كد فال حضرت حافظ را برايتان در نظر گرفتم كه به شكلي بهينه سازي شده و متفاوت با آنچه كه تا كنون در سايتها و وبلاگهاي ديگر ارايه شده بود عرضه ميگردد. از مهمترين خصوصيات كد ارايه شده در اين وبلاگ كم حجم بودن(سرعت بالاي لود) ، جذابيت و زيبايي ، ساختار مدرن و عدم نمايش لينك سازنده ي  كد  به طور مستقيم و آزار دهنده در وبلاگتان ميباشد ، در ضمن كد زير را بايد در جايي وارد نماييد كه عرض آن زياد باشد مثلا در بخشي از ويرايش قالب(مانند آخر همه ي كدها) و يا مثلا در يك پست .

  برای دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه کنید !!



:: موضوعات مرتبط: کد فال حافظ برای وبلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : mahdi
ت : پنج شنبه 25 اسفند 1390

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ابزار وبلاگ نويسان و آدرس 1abzar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com